sâmbătă, ianuarie 16

Idei preConcepute.

Vreau sa plece toata lumea acasa cu tot cu balele lor insirate pe tacamurile mele Suflate cu argint. Si Sa si le spele inainte fiecare ca eu pomana nu fac ca nu am pentru cine si chiar de'as avea as sti cui si ce sa dau. Nu mancare, sursa supravietuirii, contra kitchurilor voastre contrafacute de doisprezece lei si saizeci de bani. Cu sinceritate, nu am nici macar spate de tampeniile voastre ornamentale/ vestimentare/ mirositoare/ ambientale/ ruginite si imputite. D'apoi nevoie.
Direct proportional cu posibilitatile ca dorinta asta sa se indeplineasca pe bune Este intensitatea sentimentelor mele de satisfactie dupa momentul actiunii anterioare. Adica is la fel de sigura ca pleaca pe cat is ca ma bucur de asta, da' degeaba ma bucur eu ca nimic nu'i gratis si vorba (unica vorba a) Adelei Popescu: Maine.. Vine iar.
O sa ii gasesc si maine jegarindu'mi tocul usii si rama geamului cu atingeri suave de unghii crescute in cioturi, Zambindu'mi larg cu ganduri nimfomane si priviri laturalnice, caci casa mea e un bordel d'afaceristi gri. Mai rau de ei ca nu se mai obisnuiesc cu imaginea sictirului gros care deschide usa larg, ii invita in sufragerie si cu acelasi etern sictir plus o privire milostiva ii anunta ca ..de'.. recesiunea'i dureroasa si implica.. -virgula- ..de la stanga la dreapta.. -virgula- ..sex neprotejat, copii cu malformatii, datorii sondate cu inchisoare, viol, viol pe la spate, restu tipurilor de viol si sinucidere. Sau mai ieftin: SIDA cu norocu' demnitatii incluse.


12.07.2009

9 comentarii:

Hizumi spunea...

NU INTZELEG NIMIC X.X !!! :D da cred k faci bine in lumea aia a ta pe kre putzini o intzeleg :D

Narcisa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
eli spunea...

haha. super. serios, genial.:d

si skinu' tau e fain. :)

Narcisa spunea...

Multumesc :D

Ana Maria T. spunea...

ce imi place cum scrii :)

Narcisa spunea...

Idem? ;d Mersi. :)

Anonim spunea...

Deci băi. după ce-am citit o dată, de două ori, nu-mi rămâne decât să mă rezum la faptul că idea "preconcepută" stă la baza unor fapte mai puţin sau mai mult tangibile, însă detaşrea şi meticulozitatea ta în a scrie ceva atât de...nu ştiu cum să spun...atât de extraordinar(nu ştiu dacă ăsta e cuvântul care se potrivea, dar altul n-aveam în minte) mi se pare tipică gândirii tale.

a, şi skinu` e fain :D :))

Narcisa spunea...

>:d<

John McPraise spunea...

sexy